About me Katerina Bergele

Αγαπάω πολύ να φροντίζω το στόμα των ανθρώπων. Πάντα πίστευα πως θεραπεύοντας το στόμα, θεραπεύεται αυτόματα ένα κομμάτι της ψυχής.


Η ιστορία μου ως επαγγελματίας οδοντίατρος ξεκινάει το 2005 στην Αγγλία και συνεχίζεται στην Ελλάδα στο προσωπικό μου ιατρείο ως και σήμερα. Ολοένα και πιο πολύ στην κλασσική οδοντιατρική αντιλαμβάνομαι ένα κενό. Μου λείπει μια πιο ολιστική προσέγγιση που να λαμβάνει υπόψη τη σωματική, τη συναισθηματική και τη νοητική κατάσταση κάθε ασθενή ξεχωριστά.
Είμαι έτσι ως άνθρωπος. Στην καθημερινότητά μου αναζητώ εναλλακτικούς τρόπους ζωής, τόσο για εμένα όσο και για την οικογένειά μου. Είμαι βιγκαν,  εθελόντρια σε φιλοζωική ομάδα,  αγαπώ πολύ τις ενεργειακές θεραπείες και ότι μου κάνει τη ζωή πιο χαρούμενη και εύκολη.

Όλη αυτή η αναζήτηση με οδήγεί στο μαγικό κόσμο της ομοιοπαθητικής. Ένας κόσμος που δυναμώνει τη μαγική σχέση του ανθρώπου με τη φύση με έναν πιο άμεσο, ανώδυνο τρόπο μέσα από σεβασμό και αγάπη.

Αυτό για μένα είναι ο στόχος μου ως ιατρόςO συνδυασμός της κλασσικής και της εναλλακτικής ιατρικής, αυτά τα δύο θεραπευτικών εργαλεία, μου δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιώ τον στόχο μου ως ιατρός, ο οποίος είναι να παρέχω την καλύτερη φροντίδα σε κάθε ασθενή ξεχωριστά

Είμαι η Κατερίνα Μπεργελέ,
οδοντίατρος ομοιοπαθητικός,
γυναίκα, μαμά,σύντροφος, κόρη, αδελφή, φίλη.

Σε ευχαριστώ που είσαι μέλος του blog μου. 
Feel free to share !

#dentally_yours 

Katerina Bergele

Σχόλια